Jesus är skitsnack

I lost my virginity to the man on the screen
great expectations, best viewing time
but now my heart is empty

Ja, jag är full. Ja, jag ska jobba imorgon bitti. Ja, det är fruktansvärt oansvarigt av mig. Nej, jag bryr mig inte.

Okej, jag bryr mig. Det är därför jag redan är hemma och det är därför jag sitter här med typ tre liter vatten som jag tänker få i mig innan jag somnar. Jag önskar litegrann att jag vore nykter. Då hade tankarna jag har nu faktiskt spelat någon roll. Nu är det bara fyllefilosofi och det suger. Just nu känns det liksom jävligt viktigt men imorgon är det bara bullshit...

Ja ja ja. How can I go home with nothing to say? I know you're going to look at me that way.
Ja ja ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback