As we were speaking of the devil, you walked right in

Jag är dålig på att uppdatera bloggen och anledningen är (som alltid när det gäller mig) prestationsångest. Härmed kommer en uppmaning till alla om att sluta läsa min blogg så jag slipper detta lidande varenda gång jag skriver.
Hur som helst, nu när ni ändå är här och läser om mitt stackars lilla liv och jag faktiskt sitter här med ett inlägg som trots allt kommer publiceras, så kan jag ju åtminstone vara schysst och berätta lite om vad som händer för tillfället.

Jag jobbar på dagis. Det är förbannat trevligt och spännande. Jeg snakker norsk når jeg är på jobb. Jag träffade en anderstorpsbo på Lidl i centrala Oslo idag, det fick mig att må lite dåligt över hur liten världen är. Jag har gräddat pannkakor och känner mig duktig och vuxen. Norska barn är förbannat energikrävande och jag somnar förmodligen inom tio minuter. Därav detta tråkinlägg.
Jag vill ha vår! Jag vill ha vår!
Jag vill ha en miljon på banken och en gunghäst!

Kommentarer
Postat av: far

Du SKA få en gunghäst!
Far

2008-02-23 @ 18:24:50
Postat av: sofie

huu, kanner igen det dar med hur liten varlden ar... har traffat gislavedsbor har! hjalp

2008-02-26 @ 06:55:28
Postat av: Mileah

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback