Damn!

NU börjar det likna något. Det mesta är nedpackat och mitt rum är nästan tomt. Tidigt imorgon bitti bär det av och damn! I'm ready!

I brist på annat att skriva om kommer här en fin stafettdikt som komponerats av tre puckon någon gång under gymnasietiden. Håll till godo!

Känslan kom och du var där
Min gitarr har jag jävligt kär
Den var inte kvar
Du allt mitt godis tar
Jag ska äta en hemlig drog
Och det rullade in en våg.

Denna vackra dikt är nedskriven i blyerts på ett avrivet kollegieblocksblad. Det bästa med dikten är att sista meningen, skriven av vårt egna lilla handstilsunderbarn, är ganska hafsigt skriven och "rullade" skulle mycket lätt kunna misstas för "fallade". Vilket jag tycker är lite mer originellt, för att inte säga banbrytande.

Det fallade alltså in en våg.

Kommentarer
Postat av: Eiriknatasha

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback