Everything will be alright

Nu ska jag tydligen bo i Norge hela livet. Damen på likningskontoret mer eller mindre bestæmde att jag skulle stanna hær længre æn ett halvår, det var rætt roligt. Hon var trevlig och vældigt hjælpsam, snart har jag mitt personnummer och mitt skattekort och då ær allt som det ska vara!
Hann också titta førbi Adecco på væg till likningskontoret (var uppe med tuppen i morse, ANSVARSFUUUULLT! Sån ær jag, nuførtiden!) och de var också vældigt vænliga. Norrmæn! I like! Snart har jag ett jobb som inte innebær att støra folk i deras hem... Førhoppningsvis. Blir nog till att jobba på dagis eller nåt. Heja mig!

Nu ær det førresten inte roligt længre, utan morsomt. Och nær jag førsøker førklara att saxofon faktiskt ær det roligaste intstrumentet jag vet så bara snubblar jag på det dær ordet, och det ær tur att norrmæn har bættre koll på oss svenskar æn vad vi har på dem...


Kommentarer
Postat av: Maaaa

vad är addeco? först trodde jag att det var condeco, men det är klart det inte är, så vad är det??
Everything is fine!
LOVE!

Postat av: maaaa

condeco är typ en cafe kedja i sverige!
det du skrev var väldigt konstigt men det var alltså ett ja? eller va?

2008-02-13 @ 11:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback