Hyggligt

Nu har min hyresvärd varit här och monterat en garderob åt mig. Nice! Synd bara att det inte precis gör mitt rum större... Hjälp!

Ikväll har jag och mina roomies bakat en kladdkaka i stekpanna. Resultatet var över förväntan! Nu är jag en mätt bulle och kommer förmodligen somna gott. Är hur trött som helst vilket inte är så konstigt efter den här dagen. Ska titta på ett Simpsons-avsnitt nu, sen är det tamejfan läggdags som gäller. Tidigt imorgon bitti ska jag till likningskontoret och fixa med personnummer och skattesedel, ska bli skönt att få det avklarat. Sedan blir det telemarketing och även en sväng förbi Adecco under dagen, de ska få hitta ett jobb åt mig hade jag tänkt! Hoppas det går undan med de där siffrorna, behöver skaffa mig ett bankkonto snarast, det är förbannat jobbigt att behöva räkna om från svenska kronor till norska hela tiden. Inte för att jag hanterar pengar så ofta nuförtiden. De ligger på kontot där de ska, jag har ju för fan inte ens råd att köpa mjölk! Har varit duktig nog och fört anteckningar på alla inköp sedan jag kom hit och det är minsann inte många!
Tänk om jag faktiskt kan bli en vuxen och ansvarsfull människa trots allt...


...wiiiie!


Kommentarer
Postat av: Vidarsina

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback