It's gonna break my heart, but I guess it'll be alright

Ja, mitt i natten och jag ska upp tidigt... Fel inställning, Helena!
Jobbet var kul idag, jag lyckades sälja vilket är bra. Så jag får vara nöjd. Däremot känns det som att jag borde börja se mig om efter något annat, inte för att jag redan tröttnat utan för att jag vet att jag snart kommer göra det. Efter detta blir det aldrig mer försäljning. Det är ett löfte!

Har nu skaffat mig ett månadskort till Oslos kollektivtrafik, nu är jag snart en äkta Oslobo. Härligt. Ska bara få till norskan med, sen så!

Det här är ett jävla äventyr. Det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: maaa

du skulle ju slutat efter telenor dickhead!
ähh jag hatar alla på mitt cp jobb!

Postat av: Far

Hallå!!! Fel fokus!

2008-02-06 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback