Maybe I wouldn't feel so humble

Då var det på riktigt. Knäppt!
Resan igår var minst sagt omtumlande, hur man kan köra vilse mellan svenska gränsen och Oslo är för mig ett mysterium men med Eniros vägbeskrivningar tycks allt vara möjligt! Det blev en liten extra utflykt ackompanjerad av diverse svordomar från framsätet men tillslut lyckades vi hitta rätt i alla fall.Och här kommer det bästa: Jag bor granne med Holmenkollen! Tjoho!

Nu börjar jag så smått komma i ordning på mitt lilla rum. Mitt största problem för tillfället är att jag inte har någon garderob. Eftersom min packning till mestadels består av kläder har jag försökt lösa detta på bästa möjliga sätt genom att lägga allt i små lådor som jag har placerat ut i rummet. Något opraktiskt, men snyggare än bruna kartonger!

Nu ska jag ta mig samman och göra mig i ordning, samt äta frukost i mitt lilla, lilla kök. Sedan ska jag ut på upptäcktsfärd i min nya hemstad och Danny ska visa mig mitt nya jobb. Hej, livet!

Världens största tack till pappa och Marie också, som förmodligen aldrig kommer återvända till Norge efter den här resan...

Kommentarer
Postat av: Lokmamman

Jämte Holmenkollen??! Men då hittar jag ju direkt, där har jag varit:o)
Det finns behändiga lådor på hjul som man kan ha under sängen - det kanske vore nåt? KLEM KLEM Mor

2008-02-03 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback