My kind of rain don't fall around here

Första dagen på jobbet, bra bra bra! Mina jobbarkompisar verkar jättetrevliga, och jag tror jag kommer trivas alldeles utmärkt. Har inte ringt några samtal idag, bara suttit bredvid och lyssnat, och trots att jag inte kan säga att själva arbetsuppgifterna känns helt idealiska så tror jag inte att det kommer bli några problem. Måste bara tillåta mig själv att ge det några dagar. Kom på mig själv idag med att tänka nedvärderande tankar om mina språkkunskaper eftersom jag inte förstår språket som talas omkring mig fullt ut och för att jag ännu inte taler flytende norsk.
Jag ger mig själv en vecka. Sedan blir det väl späkning, eller något. Det är ju inte kinesiska, precis!

Imorgon börjar min kärriär som telefonförsäljare på riktigt, alla som inte har händerna fulla:
Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: maaaa

"alla som inte har händerna fulla" ???? va menar du med det egentligen???

Postat av: Anonym

precis det du tror att hon menar sofie.

jag kommer helly! under våren någon gång om jag får!!!! yippie!!

2008-02-05 @ 17:22:14
URL: http://paperkite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback