She's gone with the man in the long black coat

Jag behøvde verkligen gårdagen. Att få spendera dagen i Gøteborg var lætt vært de åtta timmar jag var tvungen att sitta på en buss med obekvæma sæten och lyssna på snarkande fjortonåringar. Mitt liv kænns næstan helt perfekt just nu, och det var verkligen længe sen sist. Senast jag mådde såhær bra låg jag nog i mammas mage. Nu ær det bara det ekonomiska oberoendet jag går och væntar på, sen ær allt precis som det ska!

Jaja, nu ska jag børja jobba igen. Norrmænnen ær inte alls lika trevliga idag, men jag kanske inte låter så trevlig jag heller. Ær trøtt som fan och børjar få ont i halsen, vilket innebær problem i den hær branschen. Dærfør tar jag det lite lugnt idag (det spelar ingen roll egentligen, oftast hinner man inte ens næmna sitt namn innan de slænger på i ørat på en. Way to go, otrevliga jævlar!)

Yes yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback