Speciell, och alldeles særskild

Jag har fruktansvært ont i huvudet just nu - då ær det inte roligt att sitta framfør en datorskærm och vara trevlig i telefon på samma gång. Hjælp mig.
Himlen i Oslo ær alldeles blå idag och det gør det førhållandevis lætt att hålla humøret uppe trots att ytterligare två timmars telemarketing återstår innan jag får åka hem till mina åtta kvadrat och vila. Idag ska jag førresten ta mig ut på stan hade jag tænkt, om bara huvudværken vill slæppa. Kanske tar en tur med hunden eller bara lite upptæcktsfærd i grannskapet framåt kvællen. Det ær billiga nøjen som gæller før min del just nu.

Igår såg jag den nya Tim Burton-filmen men blev inte alls imponerad, trots Johnny Depp liksom. Då ær det rætt illa...

Var førresten nyss inne på en norsk sida før bredbands-TV dær det førsta man ser ær den hær bilden: 
http://www.forbrukertipset.com/visiononline.asp
Heja værlden! Verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback