Sunday morning

Jag har nu suttit uppe hela natten och tittat på hela första säsongen av Scrubs. Just nu känner jag mig... tom. Måste ha andra säsongen. Måste... ha...
Det håller på att bli en sjukdom. Hjälp mig.

I fredags var jag och min roomie ute på byn och roade oss. En öl kostade 77 spänn vilket är typ 90 svenska. Heja Oslo! Hur som helst var det en väldigt trevlig kväll (som dessvärre fick ett tidigt slut eftersom vi var tvungna att passa sista tåget hem, nattbuss var inte inräknat i budgeten) och vi har nu skaffat oss våra första norska vänner varav två av dem ska skaffa jobb åt mig. Yeah.

Kommentarer
Postat av: kicks

jag har också ett sjuuukt stort carving efter säsong 2. frgan jag ställer mig själv är, varför har jag inte kollat på scrubs förr? varför började jg först nu? :D

2008-02-17 @ 15:40:20
Postat av: maaaa

oh nej.. ska du bli som mej??? :/

Postat av: maaa

hej lever du?

2008-02-20 @ 19:19:32
URL: http://mittlivarperfekt.blogg.se
Postat av: Remisigrid

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-02 @ 14:42:22
URL: http://remisigrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback