We like Nathan. Nathan can stay.

Yes, nu har jag tittat på hela första säsongen av Queer as Folk och insett att varenda jävla replik i den serien är ett mästerverk i sig. Och Nathan kan stanna. Såklart. Nu blir det andra säsongen, precis lagom innan läggdags.

Idag har jag också konstaterat en gång för alla att det enda jag duger till i kök är att sortera kryddor i bokstavsordning. Helena + kök = katastrof. Och då menar jag inte bara när det gäller matlagning, utan allt som har med rumhelvetet att göra! I alla fall, dagens maträtt (latmat idag, men ibland måste det vara okej) blev pasta med pesto och kokosmjölk. Det låter gott! Hallå, visst gör det?! Don't try it at home, det är min rekommendation... Hädanefter ska jag tamejfan hålla mig till kokböcker och dylikt. Blä!

Och när vi ändå är inne på ämnet: Nästa person som har några åsikter om min handlingsförlamning i närheten av kylskåp och spisar och tallrikar och sånt kommer få en gaffel i ögat. Jag skulle aldrig se ner på någon som saknar taktkänsla eller någon som lider av dyslexi och JA! jag anser att det är PRECIS SAMMA SAK! Jag snackar om ex-pojkvänner. Om det var en hemmafru man var ute efter kunde man lika gärna sett sig om på annat håll. Fast det gjorde man ju också, så småningom. Så där har vi väl svaret, antar jag!

I can do what i want. I'm Mozart, I'm fucking Mozart!

Kommentarer
Postat av: maaa

pasta, pesto, kokosmjölk? hur tänkte du?
Du markerar ju faktiskt min svenska ganska ofta, så jag känner att jag får

Postat av: Anonym

Fast baka är du ju bra på?! Konditor kanske är nåt för dig?:-)

2008-02-08 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback