My friends gonna call me 'Hey dreamer!'

Idag har jag hittat mitt pass, vilket känns ganska bra. Hade varit svårt annars.
Kicki ringde och väckte mig klockan tolv, människan är på väg till Paris! Sanslöst. Verkar som att alla flyr landet. Förståeligt, visserligen. Mest avundsjuk är jag nog på Sofie, Australien hade inte suttit helt fel den här tiden på året.
Yeah yeah, om den globala uppvärmningen fortsätter i samma takt så dröjer det inte länge innan det är sommar året runt även i Oslo.

För övrigt har jag sovit ca en timme sammanlagt i natt. Jobbigt. Nu ska jag ut och promenera, sedan ska dagen ägnas åt städning, packning, planering och musicerande. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaaaaaaaaa

När är åkningen bort planerad då? jag kommer troligtvis inte hem förrens 15 februari :/

Postat av: Sanna

Australien AR underbart den har tiden pa aret!! KOM HITT vettja! ;)

2008-01-25 @ 01:47:38
URL: http://sannali.blogg.se
Postat av: Leandertomine

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-03-02 @ 12:49:03
URL: http://leandertomine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback