People just ain't no good

Even in their hearts they're bad


Tjoho tjoho tjoho. Snart kommer Marina hit, och jag funderar på var jag ska stuva undan henne eftersom hon får inte gå in på mitt rum. Eller snarare: hon kan inte gå in på mitt rum. Ingen kan gå in på mitt rum för det finns inget golv. Sängen är också full av grejer. Och borden. Och övriga utyrymmen likaså. Var ska jag sova inatt?
Idag har jag i alla fall rensat ur en hylla och packat ner alla mina filmer. Det är visserligen en början, men en alldeles för trög sådan. Allt ska ner i kartonger. Mitt liv ska ner i kartonger. Tjoho tjoho! Min garderob ska ner i kartonger, det mesta är redan nerpackat MEN RESTEN DÅ? Ja jävlar. Åtta kvadratmeter känns alldeles för litet. Jag vill ha ett helt hus!
Dessutom har jag lite beslutsångest. Smal eller bred säng? Det är den stora frågan för tillfället. Har nu äntligen bestämt mig för att ta de små hyllorna i alla fall, känns som ett bra och vettigt beslut. Yeah yeah yeah, det löser sig. Tjoho!

Idag har jag även ätit semletårta. Gott.

Kommentarer
Postat av: Madlen

Visst är den underbar! Hennes "Hometown Glory" är ännu lite bättre. Helt fast jag också. Take care babe

Postat av: marina

semeltårta? vilka grejer!

2008-01-27 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback