What the fuck was I thinking?

Jag har ingen som helst motiviation till att skriva intressanta blogginlägg. All min tid och energi har de senaste dagarna lagts på sång och gitarrspel, samt lite tamburin. Roligt, men tröttsamt. Förhoppningsvis blir slutresultatet bra i alla fall.
Jaa, så vad ska jag säga? Mitt liv är smått kaotiskt för tillfället, mest på grund av min oförmåga att ta tag i saker och ting. Min avsaknad av just denna egenskap tycks alltid ställa till bekymmer för mig... Well well, allt löser sig och gör det inte det så blir det nog bra ändå. Idag har jag i alla fall kommit så pass långt att jag skickat iväg mail till mina blivande roomies, samt lagt ner ett klädesplagg i en kartong. That's a start, at least!


Kommentarer
Postat av: Mikaltirill

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback