Akkurat

Jag har jobbat i elva timmar. Min kropp är helt slut men min hjärna hade nog kunnat fortsätta i elva timmar till. Gött.
Den här dagen har gått så jävla fort att jag inte ens fattar vad som hänt. Jag älskar mitt jobb. Synd att jag glömmer det hela tiden, det hade varit en känsla värd att komma ihåg. Och mina arbetskamrater. De är ju bäst. Ja ja ja.

Ikväll åker jag till Sverige och det ska bli så jävla härligt. Två veckors lugn och ro.
Nu är det i alla fall packning som gäller. Jag, roomie och en jobbarkompis till mig ska iväg och titta på fotboll och dricka öl (jag ska dricka cider, i Storbritannien är det tydligen tufft) och sen liftar jag till Göteborg med världens bästa lastbilschaffis. Jag får skjuts ända fram till dörren. Hur lyxigt är inte det? Slå det om ni kan, Swebusidioter!

Nu ska jag äta mat och städa och packa. Ge mig lite tid, nån. Jag har snart bitit ner mina tänder till käkbenet. Är det möjligt?

Kommentarer
Postat av: sofie

hallå änna! ska du vara i gislaved i två veckor eller blir det mest götet?

Postat av: heds

Hålloj arbetsnarkomanen!! Vart befinner du dig i detta nu? Jag är i Gvd tills måndag kväll. Sen är jag i Gbg från tisdag. Stämmer något av dessa alt in på din reserutt?? Var för längesedan tycker jag.

Hell revolten!

2008-06-28 @ 13:33:33
Postat av: kicki

helena! vart är du? i gvd i oslo? jag får ju inte tag på dig! ringer och ringer och ringer.. halllå?! du lever väl?

2008-07-07 @ 20:36:35
Postat av: Mikaeldiana

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-06-23 @ 07:35:32
URL: http://mikaeldiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback