Back to black

Jag tar hela handen. Sån är jag. Inga fingrar hit.

Nu är jag sån här igen. Språklös. Tom. Känns som om Oslo ligger flera tusen mil bort och det är en jobbig känsla för jag är ju här. Så tusen mil bort från vadå? Måste lära mig att hålla fast vid mig själv, tappar taget för lätt.
Nu är det sista veckan innan min semester. På torsdag åker jag till Göteborg och på lördag bär det av hem till Gislaved. Så ser planerna ut i alla fall. Sen är det två veckors lugn och ro som gäller och då ska jag inte tänka en enda tanke.
Sen är det mitten av juli och då ska jag inte sitta ensam i min källare längre.


Kommentarer
Postat av: Ma

oho nice! jag är i gislaved nu men åker till göteborg imån med mia adina och jones sen kommer jag och mia tillbaka på söndag! och sen är det jobb som gäller :(

Postat av: kicki

ring när du är hemma så löser vi ngt!

2008-06-24 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback