Reconsider me

Blev en hård kväll i lördags vilket resulterade i dålig uppdatering igår. Idag är jag i alla fall fit for fight igen och var till och med ute och promenerade en sväng innan jag lade mig i solen en stund. Nu ska jag laga lite mat och sen är det jobb som gäller. Tråk tråk tråk! Jag vill vara utomhus!
Som tur är kommer jag unndan med tre dagars jobb denna veckan, tidigt på torsdag morgon är det Göteborg som gäller. Innan dess hade jag tänkt bli lite brun också, men vi får se hur det blir med den saken. Kan inte lägga mig i trädgården om familjen är hemma och orkar inte åka till nån jävla park. Yeah yeah yeah. Det blir bra, jag får vara en blekis som vanligt!

Nej, nu får jag slita mig. Ska slänga i en maskin tvätt innan jag går också tänkte jag. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback