They can't even tell I'm not for real

Hemkommen från jobbet nu. Förvånansvärt bra dag med trevliga kunder och allting. Sånt gillar jag. Sådana här dagar gillar jag mitt jobb. Nu är det inte ens jag som ber om hjälp längre, nu är det folk som frågar mig om saker. Sånt gillar jag också. Jag gillar att veta saker, helst saker som inte andra vet. Som hvordan man sender et rekommendert brev, till exempel. Det gillar jag att veta. Då känner jag mig speciell.

Ja ja ja, tjat tjat tjat. Nu är det läggdags och kvalitetssömn som gäller. Avslutar detta lilla inlägg med ett meddelande till mina föräldrar:
Idag fick jag beröm av chefen för att jag håller så bra ordning i posten. "Välstädat" var faktiskt det exakta uttrycket han använde sig av. Det trodde ni aldrig!

Kommentarer
Postat av: Modern

Mirakler sker:-)

2008-06-03 @ 10:22:05
Postat av: Far

Kan vem som helst bli chef i Norge?

2008-06-03 @ 13:03:22
Postat av: sofie

hahaha, din pappa är rolig.

Postat av: Rayanelida

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-07-03 @ 09:02:15
URL: http://rayanelida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback