We only said goodbye with words

(I died a hundred times)

Jag köpte godis ändå. Fastän jag inte fick. Så typiskt mig.
Och rummet är inte städat än, fastän jag lovat mig själv. Typiskt.

Imorgon jobb och städning, torsdag jobb och fotboll och hemresa. Denna veckan går fort och det känns jävligt bra. Hoppas jag får skjuts med Zigge, min egen privata chaufför.
Jag lever verkligen lyxliv i budgetformat. Hade jag varit en liten padda så hade min källare varit ett stort slott fyllt av mysiga sovplatser och god mat såsom flugor och spindlar, till exempel. Allt är relativt.
Ibland glömmer jag bort hur perfekt mitt liv är och att det är ett jävla privilegium att kunna använda sin fria vilja. Här sitter jag och gör mina egna val som vilken bortskämd snorunge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback