Åh... glöm det.

Nu har jag hittat meningen med mitt liv: Photoshop. Jag kan inte slita mig. Kan inte! Men klockan är två, och jag måste, behöver sömn. Precis när jag håller på att tillfriskna från halssjukdsomshelvete (som förresten blev en dyr historia, jag är riktigt förbannad) så kommer något ännu värre. Såklart. För att det är mig det handlar om. Och jag måste jobba nästa vecka, det här håller inte! Vad ska jag leva på?! Jävla skit. Nu får du allt rycka in, gud. Annars måste jag snart göra något drastiskt!
Eh, tillbaka till photoshopandet. Jag har suttit hela dagen och väntat och väntat och sedan har jag suttit hela kvällen och tittat på tutorial-filmer på youtube. Inte för att det hjälper, jag är obotligt trög när det gäller sånt här. Men det är kul! Jag älskar det! Hallå! Anledningen till att jag faktiskt stänger ner nu och tänker gå och lägga mig är inte alls att jag är trött (det är jag, visserligen. Väldigt trött) eller att jag är en vuxen människa som fattar mogna beslut (det är jag ju inte!) utan för att någonting helt enkelt har strulat till sig med programmet och jag orkar orkar orkar inte försöka lösa det nu. Så egentligen är väl det anledningen då, att jag är trött.

Alla som hört talas om Marinas bloggplaner kan även läsa detta lilla avslutande stycke (tillägnat Marran herself):
Yes yes yes! Nu kommer jag ha någonting att göra hela dagarna! You go girl, jag hejar på dig!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback