Ändrade planer

Ja, det gick ju inte så jättebra det där. Somnade runt halv sex imorse och kunde inte ta mig upp när klockan ringde. Lyckligtvis har jag en förmåga att improvisera och få saker att ordna upp sig ändå, så nu sitter jag här och är inte stressad alls. Hann i alla fall klart med städningen igår innan jag däckade, disken hann jag med i morse och nu är det bara allt skräp i hallen som ska slängas. Och så lite som ska packas. DÄR har jag ett problem, däremot. Vill resa så lätt som möjligt, helst bara med en ryggsäck, men det är ändå rätt många dagar jag ska vara borta och dessutom måste jag få plats med datorn... Får se hur jag gör.

Känns lite tråkigt att lämna Oslo idag, solen skiner och himlen är klarblå. Har också hört elaka rykten om snö och oväder i Sverige. Kan detta stämma? Hoppas verkligen inte det. Jag ska göra mitt bästa för att ta med mig solskenet hem.
Nej, här kan jag inte sitta. Även om jag inte är stressad just nu så blir jag det snart om jag inte blir klar med den där packningen.

Kommentarer
Postat av: Carro

joo, tyvärr rykterna är sanna, det snöar för fullt här. JA TACK! ta gärna med dej solskenet hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback