Angående mitt perfekta liv...

Då var det dags igen. Har precis ätit frukost bestående av knäckebröd med smaklös cream cheese samt vitamintablett. En bra start på dagen, helt klart! Är dock fortfarande snurrig i huvudet och börjar undra vad fan det kan bero på. Vädret? Det låter rimligt. Bara våren vill komma någon gång så blir nog allt bättre...

Idag måste jag försöka städa lite, börjar se rätt illa ut här. Funderar på att leta upp en norrman som vill agera svart städhjälp, men något hindrar mig. Det är inte min moral.

Idag/ikväll (beroende på hur ambitiös jag är med städningen) ska jag se Ben & Gunnar - En liten film om manlig vänskap. Kan knappt bärga mig, bästa filmen någonsin!

Kommentarer
Postat av: heds

bästa filmen!!!

du har bytt nummer? fick inte tag på dig i lördags.. :( får ses i norge el göteborg då ist.

snygg bloggen har blivit, börjat med grafik och shit? :)

see u soon, rebel!

leve kampen!

2008-03-27 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback