Before you break my heart - reconsider

Jag och min roomie har druckit vin och tittat på Enchanted (andra gången på två dagar för min del). Vilken film. Vilken... film. Helt perfekt. Jag är helt förtrollad. Bästa filmen på länge (bortsett från typ alla andra filmer jag sett på senaste tiden, helt sanslöst! Eller så är det jag som inte är så kräsen...), trots sockersötma och Happily ever after. Så kan det gå!

Hursomhelst, efter ett glas vin är jag snurrig, det säger rätt mycket. Framförallt säger det till mig att sluta skriva nu. Så det är precis vad jag tänker göra.

Kommentarer
Postat av: sanna

helly my friend! har nyligen beslutat mig for att komma hem till sverige i sommar och bara hanga och ha det gott. ska sedan agna aug - december at att jobba och spara pengar infor min nasta resa i januari. valet star mellan stockholm och oslo, sa min fraga till dig ar val egentligen bara hur du tycker att det ar dar borta i det dar rika landet? trivs du? vad jobbar du med? hur lange stannar du? kanske jag kan komma och halsa pa dig nan gang i sommar for att se om det ar nagot for mig over huvud taget. det dar med kurr i magen ar ju trots allt inte riktigt min femma! ;)
saknar dig ibland ska du veta!
kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback