I'm counting my sleepless nights

Klockan är halv tre och om fyra timmar ska jag börja göra mig i ordning för att lämna hemmet. Har lagt ner städningen för ett tag nu, tröttnade ganska fort. Är ju som ni kanske vet rätt förtjust i att skjuta upp saker och ting... Tvätten är klar i alla fall, bra det. Hoppas bara att den hinner torka tills imorgon, annars blir det lite jobbigt.

Nu tänkte jag titta på ett avsnitt av Simpsons, får försöka hålla ögonen öppna men det känns inte som att det kommer bli något problem. Jag gillar att vända på dygnet. Börjar nästa bli lite avis på min roomie som jobbar nattskift, det verkar trivsamt.

Kakan blev god, förresten. Nu har jag något att äta på bussresan imorgon, bättre kan det inte bli!


Peace.

Kommentarer
Postat av: Karl

Man är ju lite knäpp som vrider på dygnet såhär :)
Precis när man börjar hitta till nån form av "normal" rytmen så skiter man i sömnen.
Kanske ingår i människans evolution att sova mindre?
Va vet ja!
Eller så är det för kul att läsa bloggar och kolla på meningslösa klipp på youtube.
Natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback