Leave him, Carolina

Idag har jag varit vuxen och öppnat norskt bankkonto, heja mig! Synd att jag inte har några pengar att sätta in, det är väl lite det som är meningen med att ha ett. Om jag inte får min lön imorgon så har jag problem. Hursom, hemresan är i alla fall betald, och det är ju alltid något... Ska bli skönt att komma hem över påsken, även om det inte alls var längesen jag var hemma senast.

Jag ljög förresten lite imorse, det var inte alls strålande solsken! Det var fullt av moln på himlen, men de syntes inte från mitt fönster. Jävligt kallt var det också vilket jag inte var riktigt beredd på när jag lämnade hemmet, men solen tittade fram så småningom i alla fall och då var jag nöjd.


Kommentarer
Postat av: Olalina

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback