Let love not cause me pain

Jag har legat avdäckad hela dagen, jättekul. Har fruktansvärt ont i huvudet och jag vet precis var det sitter men kan inte precis göra nåt åt det. Det är förbannad jävla skit att jag inte ens ska kunna sitta på en buss i fyra timmar utan att min nacke ska göra uppror. Dessutom måste jag nån gång inse att det räcker med en kudde. Fyra är för mycket. Jag vet det varje gång jag vaknar med glömmer det varje kväll. Kuddar är mjuka! Det måste vara bra!

Dagens bästa måste vara min matlagning. Vispade ihop en Ost- och broccolisoppa (en sån där Varma Koppen-grej) och tänkte att man borde kunna blanda i lite pasta. Och det kunde man! Fan, jag kanske inte är ett hopplöst fall trots allt...


Kommentarer
Postat av: M

Bra jobbat!!!!!!!!!!!!!!!:D
när ska du avslöja alla hemligheter om blogg design?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback