Sömn, jag behöver ingen sömn...

Nu är klockan elva och jag har beslutat mig för att inte sova alls i natt. Det hinns helt enkelt inte med! Kanske kommer jag däcka runt fyra-femtiden och vara förbannat trött när jag måste stiga upp vid halv sju, men förhoppningsvis lyckas jag hålla ögonen öppna. Min självdisciplin är det ju faktiskt inget fel på, kvällens joggingtur är ett bra bevis på det.
Nu sitter jag i alla fall i mitt lilla kök med en kaka i ugnen och tvätt i maskinen. Rummet ska städas och dammsugas innan jag åker och i hallen står en kartong som ska slängas.
Imorgon bitti bär det först av till min förra arbetsplats där jag ska lämna mitt skattekort, sedan tänkte jag ta en promenad in till centrum och centralstationen. Bussen går kvart i elva. Jävlar vad jag ska sova då! Så mycket som jag har varit hemma på senaste tiden tänkte jag faktiskt kontakta Swebus och föreslå en direktlinje mellan Oslo och Gislaved. Jag lovar att de skulle tjäna på det...

Nu ska kakan ut ur ugnen. Tjo!


Kommentarer
Postat av: First Class Flurry

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback