Spiderwebs

Jag har sedan en ganska lång tid tillbaka ansett min spindelfobi vara, om inte botad, så åtminstone lindrad. Icke. Just nu sitter jag och darrar efter att precis ha dödat en oskyldig liten stackare som kröp omkring på min köksvägg. All min respekt för mig själv är för tillfället borta. Jag avskyr äckliga småkryp och vill absolut inte ha dem i min närhet, men jag tycker inte att det är okej att döda dem. Vilket ju gör min handling helt förkastlig.
Till mitt försvar måste framhållas att jag faktiskt försökte få odjuret att krypa upp på ett papper och sitta stilla där medan jag väääldigt lugnt gick mot fönstret men när fanskapet började hoppa omkring och jag tillslut var tvungen att springa efter min inhalator kunde jag inte göra så mycket annat än att mosa stackarn med hushållspapper.

Jag är helt jävla skärrad. Fy fan vad jag är löjlig. Jag riktigt känner hur det kryper över hela kroppen just nu och förmodligen kommer jag inte kunna sova på en vecka eller nåt.


Kommentarer
Postat av: alwe

Appårå den snyggaste vägg du sett, så är den faktiskt till salu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback