There is a light and it never goes out

Sådär, nu är jag tillbaka i Oslo igen. Har precis bakat en chokladkaka men kakaon tog slut, så det blev nåt slags mellanting istället. Underligt, men gott.
Jag är jävligt trött, därav detta tråkiga inlägg (har varit många sådana på senaste tiden känns det som). Idag har jag i alla fall en lång bussresa som ursäkt! Hann dessutom med att bli bjuden på lunch i Göteborg vilket helt klart får ses som dagens höjdpunkt även om det faktiskt var skönt att komma hem igen. Jag börjar få en relation till den här staden, det börjar kännas som hemma. Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren (direkt efter att jag varit uppe hos hyresvärden med hyran) var att sätta på en maskin tvätt. Vuxenpoäng!

Yes yes yes, roligare än såhär blir det inte en lördagkväll tydligen. Nu ska jag diska, sen ska jag gå och lägga mig. Om jag inte somnar på köksgolvet innan dess... (Värmen är tillbaka! Halleleeeluja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback