Today is the day

Jag köpte en skitsnygg vårjacka igår, och vad händer? Snö! Jättemycket snö! Jävla skit. Jag vill ha vår nu annars exploderar jag snart. Vad gör jag här? Egentligen? Hur kan jag frivilligt välja att bosätta mig i världens tråkigaste, region, där man dessutom riskerar att förfrysa sig varje gång man går ut? Jag erkänner härmed att jag är en idiot. Skratta åt mig, varsågoda.

Idag ska det i alla fall bakas. Börjar fundera lite på om Marran verkligen vill ha en tårta, eller om hon bara går med på det för att göra mig glad, så som jag har tjatat kan jag helt enkelt inte vara säker. Men, vem tackar nej till en tårta? Bara en idiot. Det skulle i så fall betyda att jag och min vän befinner oss på samma våglängd.


Kommentarer
Postat av: Mie

Woho härligt L, vuxenpoängen ramlar in... du är ju en mästare på kärleksmums om jag inte minns helt fel HAHA :p

2008-03-21 @ 18:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback