Du är nog redan bikiniklar

Såg precis att Kellogg's gärna hjälper folk att räkna ut sin BMI här nedanför. Jättebra. Jag tror att alla går omkring och undrar om deras kroppsmassa tillåter dem att visa sig i bikini nu till sommaren. Här kommer ett litet meddelande från mig till alla mina eventuella läsare:
Ingen får klicka på den länken här på min blogg. Det är helt jävla förbjudet, så bara är det.

Och här kommer ett litet meddelande till Kellogg's:
"BMI är ett enkelt test att bedöma om din vikt passar med din längd ur hälsosynpunkt."
Ursäkta, men var kommer då bikinin in i bilden?
"Du är för tjock för att simma, vi tror att du eventuellt kommer sjunka till botten och dö. Det är nog bättre att du tar på dig en tröja!"

Tjock tjock hälsosynpunkt hälsosynpunkt. Tur för dem som har fettet i blodådrorna istället. De får i alla fall visa sig på beachen i sommar!

(Vet att denna annons varvas med en massa annat, om ni inte ser den så är det bra. Och nej, att hålla koll på sitt BMI behöver inte alls vara något dåligt. Däremot gillar jag inte bikinivinklingen. Förlåt, jag avskyr bikinivinklingen och framförallt avskyr jag deras försök att dölja det bakom "ur hälsosynpunkt". Det tycker jag är helt vidrigt. Hej hej!)

Kommentarer
Postat av: svennen

ja, den var ju väldigt... norsk. :p gillar dock jesuscitatet på flaggan.

Postat av: kicki

JAG ÄR OCKSÅ I GBG I HELGEN

2008-05-21 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback