If you wonder what you look like, look at me!

Jag lyssnar på Gnarls Barkley dygnet runt och skulle inte kunna sluta även om jag ville det. Vilken fantastisk jävla musik, jag blir helt knäsvag...

Jaja. Ikväll har jag betett mig som en äkta norrman och varit ute och joggat. Förbannat jävla skönt var det, har inte motionerat på flera år känns det som. Nu har jag i alla fall ont i hela kroppen, det där med måttlighet har aldrig riktigt varit min grej. Dessutom är det ju bara en massa jävla backar här, så när man sprungit nerför ett bra tag känns det mesigt att sänka farten i uppförsbackarna och då blir tempot helt plötsligt ett helt annat än vad min stackars kropp egentligen klarar av... ja, ni förstår. Nu ska jag ta tag i det här i alla fall. Så låter det visserligen jämt, men nu känner jag mig verkligen motiverad till tusen!
Kan ju inte visa upp mina 62 kilo i bikini till sommaren. Det vore fruktansvärt, inte minst för min stackars omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback