Inkompetenta jävla idioter

Ja, världen är full av dem. Det är tråkigt tycker jag. Inkompetens är bland det värsta jag vet, på riktigt. Det är helt vidrigt. Får man betalt för att göra något ska man tamejfan göra det ordentligt också. Får man betalt för att sortera post, till exempel, så ska man också sortera posten. Får man betalt för att köra postbil så ska man köra bilen ordentligt, och får man betalt för att leverera posten i tid så ska man leverera den i tid och inte hindra andra personer från att göra sina jobb genom att aldrig dyka upp. Så tycker jag. Och så är det i de allra flesta situationer inte helt fel att behandla människor man möter med respekt.
I Norge får vem som helst jobba med vad som helst.

Ojdå, vad säger det om mig egentligen? Haha, jag tar tillbaka det. Fast inte det där om inkompetens. Det står jag för.

Yes yes yes, ikväll blir det röj i alla fall. Jag ser fram emot det. Rummet är städat och hela köret och snart får jag besök. Trevligt värre.

PS. Roomie har kastat ut fyra spindlar åt mig idag. Tur att jag har henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback