Mina fördomar bekräftas varje dag och då kan det väl inte vara mitt fel längre?

Jag låter bli att godkänna legitimationer bara för att jag känner för det, för sån är jag.
"Du kan hämta ditt fula brev imorgon, det skiter jag i, men nu är det jag som bestämmer och då kan du dra åt helvete och ta ditt töntiga bankkort med dig."
Så säger jag. Sen sparkar jag honom i skrevet för det är vad han förtjänar.

Hursom, nu lever bloggen igen efter ett litet uppehåll. Har haft finbesök och bättre saker för mig hela helgen och början av veckan, men nu sitter jag här i min källare igen med många timmar att slå ihjäl och inga pengar att slå ihjäl dem med. Har för övrigt en fet jävla huvudvärk också, känner mig helt febrig. Dagens prestation får bli att jag lyckades ta mig till jobbet i morse överhuvudtaget - jag är ju en klenis när det gäller huvudvärk, minsta lilla fjantsmärta och jag slutar fungera som en normal människa - och att jag dessutom jobbade en timma övertid! Nu håller jag på att dö, måste ut och gå lite eller nåt. Behöver lite fresh air.

Imorgon kommer Marran och Soffan och det ska verkligen bli skitkul, jag peppar. Synd att de kommer få svälta bara. Fast jag har för mig att Marina är förtjust i pulvermos? Det har jag så det räcker och blir över. Och te, ungefär 200 sorter. Pulvermos och te. VIlken helg det kommer bli!

Jag bara tänker och tänker och det bara komplicerar saker och ting. Jag tror att jag är en viss sorts människa men när det väl är på riktigt så reagerar jag helt fel. Jag som alltid klagar på att jag bara följer mitt hjärta sitter nu här och analyserar! Hjärna - hjärta - hjärna - hjärta, bara en massa jävla tjat hela tiden. There is no wrong, there is no right, the circle only has one side. And when time is running out you wanna stay alive.


Kommentarer
Postat av: sofie

vi ska ta med oss en kylväska med MAAAAAAAAAAAAAAAT gagagaga jag är hungrig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback