Then I wrote a song instead

Jag bara jobbar och är trött. Tio timmar igår och så sömnlös natt på det tog nog knäcken på mig, är jag verkligen så klen? Morgonskiftet idag gjorde inte saken bättre, jag skulle kunna sova i flera dygn känns det som! Nu måste jag hålla mig vaken åtminstone någon timma till, annars blir det svårt att sova i natt och imorgon är det tidigvakt som gäller, igen.
Ja ja. En kollega tog ett trevligt initiativ idag vilket ledde till utbyte av telefonnummer och prat om utgång på lördag, hoppas det. Behöver se något annat än vita väggar.

Annars händer inte så mycket.
Annars händer inte så mycket.
Annars händer inte så mycket.

Är det en hjärnskada jag har? Rastlöshet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Det är en privat fest, men vi kommer att ha tillgång till lokalen innan några andra kommer dit, så det går ju säkerligen att ordna. Du är ju en i bandet, liksom? ;) Kraam!

2008-05-29 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback