Inte en gång till, väl?

Jag lovar för mycket i den här bloggen, jag kommer ju aldrig börja uppdatera ordentligt! Lika bra att ni vänjer er vid det. Aldrig kul med förhoppningar som det liksom går åt helvete med. Och jag vet ju hur ni suktar efter uppdateringar här i min lilla blogg...

Okej. Mitt liv är så jävla perfekt. I helgen var jag i Tyskland med mitt nya jobb, och jag hade så jävla roligt. Det går inte ens beskriva! Alltså jag kanske orkar berätta om det nån gång, men inte nu. Utan att säga för mycket kan jag nämna att både gay-barer och strippklubbar samt thailändska karaokepubar och en heeeel del dans, även för min del (!), ingick. Mycket alkohol och lite jobb med andra ord. Perfekt!

För övrigt så är mitt jobb perfekt även utan Tysklandsresor. Fatta att jag sitter med i ledningen i ett framgångsrikt företag! Trodde ni det om mig eller? Jag trodde inte det, inte nu i alla fall. Jag har sån jävla tur som har fått det här jobbet. That's it. Och det var fan inte ens tur. Jag är en förbannat kompetent människa!

Det är såna här dagar jag gillar att vara mig själv.

(Fick vg i kinesiskan också. Helt oväntat.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till VG, Väntat....

2008-11-19 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback