It's been a bad day

Inte mycket liv i den här stackars bloggen nuförtiden. Mycket tråkigt. Ska se vad jag kan göra åt saken, det tycks ju ändå finnas några stackars själar som verkar finna nöje i att läsa om mitt ack så händelselösa liv. I dag är förresten er lyckodag, här kommer världens bästa blogginlägg signerat Helena!

Man skulle kunna säga att jag har haft en riktig skitdag. Det som är bra med riktiga skitdagar är att de bara kan bli bättre. I kväll satsar jag alltså på en riktigt perfekt jävla tillvaro. That's it. Städning och tvättning och diskning, men framförallt lite kvalitetstid med mig själv! (Om inte Maria blir klar tidigt på jobbet. Hoppas det. Kvalitetstid med mig själv suger!)

Öh, det blir nog inte mycket roligare än så idag. Hoppas ni förlåter mig.

Kommentarer
Postat av: Ma

Hur gick intervjun?

2008-11-13 @ 12:59:43
Postat av: Anonym

apelsinpeppakakor väntar på dej...

2008-11-13 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback