November

Gårdagen blev rätt lyckad trots att vi var trötta både jag och lillebror. Mötte honom på stationen vid sju, sedan direkt hem och lämna grejer och så iväg igen. Var ca fyrtiofem minuters väntetid på Friday's där vi tänkte käka, men hey! Har man världens bästa pojkvän (för övrigt utklädd till clown, kvällen till ära. Helt klart snyggaste servitören!) som fixar så behöver man inte vänta så länge... Mackan var nog inte riktigt lika lyrisk över maten där som jag är (det säger väl sig självt? Åtminstone för alla som känner både mig och min bror) men han verkade rätt nöjd i alla fall.
Sedan åkte vi hem och spelade spel och käkade godis. Kändes rätt lyxigt för min del, inte varje dag man har råd att köpa massa godis i det här landet!
Idag vet jag inte vad som händer. Har lite dålig koll på elektronikutbudet i den här stan och det är väl det som intresserar brorsan, så vi får helt enkelt gå ut på upptäcktsfärd. Läste igår att det är teater på T-banan idag, sånt kan ju vara spännande! Nu när jag äntligen har månadskort liksom.

Drömde en skitläskig mardröm inatt. Var nog för att jag åt så jävla mycket igår. Nåt slags straff för frosseri, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback