Om jag får nåt att säga till om så ska du dansa på min grav

Oj oj oj vad dålig uppdatering det har varit här. Det ska ordnas. Fast inte mellan 09.00 och 17.00 för då är jag kontorsråtta och har inte tid med något annat.

Vilken jävla vecka! Började på nya jobbet i måndags, har sedan dess inte haft något annat än fakturor och ordrar i huvudet. Tröttsamt! Har däckat av utmattning typ direkt när jag kommit hem. MEN! Idag kom jag på bästa idén och tog med mig glasögonen till jobbet. Succé, big time! Idag var jag inte alls trött och sliten när jag kom hem, heja mig. Dock känns det lite som att jag fuskar när jag har glasögon på mig. Jag kan liksom inte förklara det riktigt. Det känns som att jag ser mycket mer än vad jag borde liksom, och att jag på så sätt liksom snokar så fort jag tittar åt nåt håll... I vanliga fall kan jag ju glo på vadsomhelst utan att fatta vad det är för något men nu ser jag liksom vad det står på papper och datorskärmar och tavlor och så vidare. Nu när jag tänker lite på det är det kanske tvärtom? Folk tycker att jag är en snokis i vanliga fall, för att de inte fattar att jag är halvblind... Äh! Från och med idag är det glasögon som gäller i alla fall.

Imorgon blir det dock inte kontorsarbete, vilket ska bli jävligt skönt. Imorgon ska jag ut och promota våra produkter vilket ska bli jävligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback