Pepper cakes

Shit alltså, när jag fick pepparkaksburken så blev jag glad liksom, pepparkakor är alltid pepparkakor. Men hur fan har jag kunnat glömma hur jääääävla gott det är? Det är det bästa jag vet! No fucking kidding, pepparkakor är bäst i hela världen! Åååååh nu minns jag verkligen varför jag gillar vintern, från och med nu kommer jag leva på pepparkakor och glögg. Glögg glögg glögg. Och min pojkvän tycker inte ens om det! Antingen suger det, tråkigt liksom, eller så är det förbannat bra eftersom jag får behålla allt för mig själv. Det lutar åt det senare. Tråkmånsen får väl dricka nåt annat. Vatten.

PÅ TAL OM att inte tycka om saker. Jag har nu ätit sushi för första gången i mitt liv, med tanke på mitt jobb (som jag inte orkar skriva mer om nu) så var det nästan helt ofrånkomligt. Och wow. I'm fucking frälst I tell you. Gooooott! Hade aldrig anat att rå jävla fisk kan smaka så perfekt.

Okej, nu ska jag hoppa in i duschen efter träningen.


Kommentarer
Postat av: Ma

hey jag hörde att du var påväg åt sverige hållet snart? när är detta och vart i sverige ska du?

Ska vi ses för en uppdatering? (JA)

2008-11-07 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback