TJAT!

Ååååh vad jag hatar folk som tjatar!

Nu har jag haft första kinesiskalektionen i steg 2. Heja mig! Blir lite svårare nu vilket innebär mer plugg för min del vilket innebär tvång på bättre disciplin vilket, om jag känner mig själv rätt, inte lär bli några problem.
Haaaahaha! Läste ni den meningen? Det är sant! Jag har förändrats! Jag kan till och med säga det utan att ljuga.
Det är inte klokt vilken utomordentligt ordentlig människa jag blivit.

Og jeg kan skrive på norsk uten noen som helst problemer. Nå skal jeg ikke sitte her, uten være sund og gå til Elixia og træne litt. Jeg liker mye at skrive på norsk. Kanskje jeg skal ta og bli nordmann på heltid. Hvis dere skjønner hvad jeg mener!

Kommentarer
Postat av: LokMor

Ni hao!

Tänk att användandet av glasögon i ett slag kan förändra en människa så snabbt och ge en sådan självinsikt! Själv fick jag mina första briller när jag började sjuan...

Enestående!

2008-11-06 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback