DANCE!

C har precis gått till jobbet så nu är lägenheten tom och tyst och tråkig. Jag försöker koncentrera mig på kinesiskapluggandet men det är något som stör och jag har inte en aning om vad. Tomheten och tystnaden och tråket antar jag. Ska hoppa in i duschen (ska ju sitta i webcam hela kvällen, då kan jag inte se ut som jag gör nu, icke icke) och sen måste jag ta tag i det här. Är bara några få meningar som måste till men jag vill ha avancerade grammatiska mönster och några sådana finns inte i min hjärna för tillfället. Ser jävligt mycket fram emot att läsa nästa kurs, tror att det blir lite mer på rätt nivå. Behöver lite utmaningar, det här suger ju. Hej jag heter Helena. Hej jag är svensk. Hej jag är inte lärare. Hej jag är elev. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: suuuufei

hehe. låter typ som min nivå det där! helt seriöst. wo jiao su fei, wo bu shi lao hi. det är typ allt jag kan säga. det suger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback