Every now and then

Sådär. Nu har jag varit ute i rusket. Och jag har ångest. Biiig time! Men skit i det nu. Nån gång måste jag ju lära mig att leva i nuet, varför inte börja just här och just ikväll?
Har handlat lite mat i alla fall. Enmansmiddag med fiskpinnar och potatisgratäng blir det, gött va? Sedan ska jag sitta ensam med mitt täcke i min soffa och titta på Titanic och kanske gråta en skvätt. Till det blir det vitlökschips. Nu är ni allt bra avundsjuka på min kväll va?
Ikväll får jag sällskap lite tidigare än vanligt i alla fall. Cebastian slutar klockan elva, känns fett lyxigt om jag ska vara ärlig! Har försökt göra lite fint här tills han kommer, vet hur tråkigt det är att komma hem från jobbet och välkomnas av ett totalt jävla kaos. Så nu är det lite ordning här, åtminstone i köket. Har nyss startat diskmaskinen på egen hand för första gången sedan vi flyttade in, heja mig! Det var lite läskigt, men jag tror det blir bra. Hehe.
Nu måste jag laga mat, magen kurrar. Har jag förresten nämnt att vi har gasspis här? C är helt lyrisk över detta faktum, själv får jag lite smått panik varje gång jag kommer i närheten av skiten. Jaaa ja ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback