Ge mig nåt för jag är så låg så jag imploderar

Jag fick min lön idag. 500 kr. Femhundra kronor. Heja heja. Och glöm att det blir snålhelg nu när brorsan kommer på besök! Så, alltså, de kommande veckorna blir det knapert. Tur att C har ett dricksjobb alltså. Annars hade vi fått börja gnaga på soffkuddarna snart. (Anledningen till denna lilla skitlön är att jag var tvungen att plocka ut nästan hela oktoberlönen i förskott för att betala den jävla depositionen. Då kändes det bra att ha de där pengarna, annars hade jag ju suttit kvar i källaren. Nu känns det rätt pissigt.)

Funderar lite på vad vi ska hitta på ikväll jag och brorsan. Ut och käka hade jag tänkt. Hoppas han är peppad på det. Alltid bra med lillebror för han dricker i alla fall ingen dyr alkohol...

Nej, nu måste jag höja Winnerbäckvolymen och städa lite. Snart kommer bror! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: kicki

helly! har ni flyttat ihop i en lgh?! eller vaaad? teelll meee! skriv ett mejl på fejjan! hallååå?! :D

2008-11-01 @ 12:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback