Godmorgon

Är min blogg verkligen så intetsägande att det inte finns något som är värt att kommentera? Jag behöver bekräftelse! Hallå? Någon?

Idag har jag i alla fall något spännande att berätta. Igår blev jag nämligen en helt ny människa. Det är sant! Jag har genomgått en förändring så stor att jag aldrig någonsin kan gå tillbaka.
Jag har spelat Magic.
Eller vänta, det är större än så...
Jag har min egen Magic-lek. Så är det. Och alla nedvärderande saker jag sagt (framförallt tänkt, so much for "fördomsfri") om detta spel tar jag härmed tillbaka. Och ber om ursäkt för. Förlåt. Jag är nu en av er.

Kommentarer
Postat av: Lokmor

Inte alls - intetsägande alltså, kanske bara så fullkomlig att vi inte har nåt att tillägga..? Trevligt att Mackan kommer och förgyller din/er helg:-) Ha det veldig morsomt nu och god lykke med nya jobbet! KRAM morsan

2008-10-31 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback