Hit this

Idag knackade brevbäraren på dörren igen. Jag har inte skaffat nån ny brevlåda. Dumt av mig. Pinsamt också att öppna dörren nästan yrvaken iklädd endast stor handduk.

Igår gick jag inte utanför dörren, trots att det var vad jag bestämt mig för att göra. Stannade hemma och drack varm choklad istället. Med en jävla massa grädde i. Det kändes som ett mycket klokt beslut.
Men. Idag måste jag fan ta mig ut trots min pajade nacke, måste ha mat, liksom. Är också jävligt nyfiken på den där restaurangen som vill ha mig på intervju, även om det inte känns särskilt aktuellt just nu. Men ändå. Kul. Så snart ska jag sätta mig på trikken och åka ner till byn. Mys mys mys. Snö är fan mysigt, alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback