Höst på min planet

Nu är första lasset nere i nya lägenheten, skönt! Jag har slitit som fan, och då var det bara massa smutstvätt och lite böcker. Var tvungen att ta en paus nu inför nästa lass som blir... mer smutstvätt! Har säkert tio maskiner liggandes här, vi kan ju inte tvätta för det finns ingenstans att torka tvätten! Innan kunde man hänga den ute, men nu regnar det ju för fan dygnet runt. Ja ja. Ska bli så jävla skönt att komma härifrån, få andas igen. Börjar känna mig lite smått klaustrofobisk här vilket inte är så underligt. Från 8 till 44 kvadrat är inte dåligt!

Det hade dock känts bättre om inte allt omkring hade varit åt helvete. Mitt liv är verkligen piss just nu.
Jävla, jävla Norge.

Kommentarer
Postat av: Westerbulan

hejhopp och HURRA för positivt tänkande helena! du skapar din egen tillvaro genom tankar och handling. är du inte nöjd? gör något åt det! du är en handlingskraftig människa såvitt jag vet och ingen lam en som lutar sig tillbaka och nöjer sig med mindre än man förtjänar. bu för norge? FLYTTA TILL STHLM! här leker livet, trust me. om du inte är sugen på en flytt: KOM HIT OCH HÄLSA PÅ! I'll cheer you up babe! ;)

ta hand om dig! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback