Lonelineeeess! What would I do without yoooou?

Åh. Jag är så töntig. Så fort jag är ensam blir jag en ledsen hundvalp, och det är mest synd om mig i hela världen. Jag hatar att vara ensam! Det är jättetråkigt, och jättetråkigt, och jättetråååkigt!!! Förutom när jag har sällskap, för då vill jag oftast bara att sällskapet ifråga ska försvinna eller åtminstone sluta tjata så jag får lite lugn och ro. (Obs. Detta gäller inte på något sätt alla människor som jag har för vana att omge mig med, bara en del. En liten del. Men ändå!)
Nu sitter jag här ensam. Borde gå och lägga mig. Vill inte gå och lägga mig. Ensamheten blir mer påtaglig när allt är tyst och mörkt. Ååååååh jag vill inte att min pojkvän ska ha vänner! Jag vill inte att han ska ha ett jobb! Jag vill att HAN SKA VARA HEMMA HELA TIDEN så jag slipper sitta här och ha tråkigt. Och jag vill inte att Jenny ska vara i Sverige! Jag vill att hon ska vara här och helst ska hon flytta in i min lägenhet!

Ikväll har jag haft så tråkigt att jag inte ens har orkat städa. Stackars, stackars mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback