Och bra lär det aldrig bli

Ja! Jag har städat! Litegrann i alla fall. Dagens iakttagelse kommer här:
Jag är asdålig på att dammsuga. På riktigt. Eller, just dammsugningen kanske inte är problemet, utan snarare förarbetet. Det existerar nämligen inte. Detta innebär att när jag sätter igång med dammsugningen så är golvet fortfarande fullt med prylar och sånt och jag måste dammsuga runt allting, och liksom försöka flytta allt med dammsugarmunstycket, lite halvgraciöst sådär. Väldigt ineffektivt. Allt damm lyckas liksom alltid samlas just under alla grejer som jag inte orkar lyfta på, så när jag är klar och ska börja plocka upp alla grejer så är allt damm kvar och då har jag redan gjort av med all dammsugarenergi för den dagen.
Ja. Fattar ni? Det är inte precis en vinnande strategi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback